Veckans köp! 5/5 2015

Nu har jackan från Stockholm kommit! Så nöjd så nöjd. Jackan är från Dea Axelssons och kostar 799:- och är av modell "Lilja" och märket EMM. Jag känner mig så bekväm i jackan och den är väldigt mjuk i tyget, liknande mockatyg. Dock är insidan konstig, blå och vitrandig, som jag tycker liknar pyamasbyxor. Men det syns ju inte när man har jackan på sig så det gör inget. Sen kanske ärmarna är lite stora men det är vad jag gillar med modellen, att den är stor och luftig, så att man kan röra sig.
 
Det känns även extra bra att betala cirka tvåhundra kronor mindre för jackan. 25 % rabatt fick jag av kära mor som är medlem på deras kundklubb. Medlem blir man i deras butiker och det är gratis medlemskap. Om man vill veta mer om medlemskap och erbjudanden kan man gå in på www.axelssons.com och trycka på fliken KundKlubben.
 
Om någon är intresserad av att köpa denna jacka råder jag dig att köpa MINST en storlek mindre. Jag brukar oftast köpa stl ~38 (S/M) i jackor men denna är på gränsen för stor för mig och det står att den är i stl 36 (S). Om det skulle ha funnits en storlek mindre, skulle jag ha köpt den istället.
 
 
 


Undrade om du är en djurmänniska och vad du vill och har haft för djur :) och isåfall vad de hette och önskar att de ska heta :)

2015-05-05 // 23:18:52

Den var ju söt med randigt foder ju och den passa ju asbra på dig! :) Och sjukt nice och få rabatt! Axelssons är väl mer av en butik för medelålders och stl varierar nog lite mer fast det står t.ex. XS. Brukar vara lite större, i alla fall hur jag har upplevt det när jag hittat något jag gillat i liknande butiker. Men ser ut som jackan ska vara lite oversize. :) Kika in på min blogg och spana in min nya jacka jag köpte igår. :D Kram <3

2015-05-06 // 10:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback