Dagarna flyger iväg

Idag har jag hållit i en aktivitet på Elevens Val på min VFU plats och jag höll en aktivitet där barnen gjorde fågelholkar av mjölkkartonger, kul! Alla barnen var delaktiga och det kändes harmoniskt och glädjefyllt. Jag har även fått jobb i sommar och det ska bli intressant att jobba i nya banor. Det är ett arbete inom vården med dementa och jag känner mig enormt tacksam över att kunna få en sådan erfarenhet.
 
Nu på kvällen har jag beställt flygbiljetter ner till Småland för att träffa nya bekanta och umgås med min fina vän Carol och jag tar och stannar en sväng i Stockholm för att träffa familj och vänner innan det blir att fara hem igen till kära Umeå.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback