Bild och skapande

Ännu en dag har jag fått hålla i bildlektionen och jag verkligen älskar det. Idag fokuserade vi på skuggor och barnen fick skapa en figur av aluminiumfolie som de sedan skulle plasera på ett färgat papper och hitta dess skugga på. Alla barnen var intresserade och verkade ha massor av ideer på vad man kunde forma aluminiumfoliet till och det fanns så mycket glädje i luften. Det är så otroligt kul att alla barn beskrev hur roligt det var sen i slutet av lektionen och att så många gärna ville göra om det. Ja, mycket kärlek till både barnen, mitt val av yrke och VFU platsen. Jag kommer även få hålla alla bildlektioner fram till min VFU period avslutas, härligt!
 
Sen har jag för några dagar sedan skaffat Instagram och jag har ännu inte lagt in några bilder där och det beror på att jag totalt glömt bort det. Jag får skärpa mig och se till att det händer något där snart! Men nu blir det att äta sen middag, plugga och kolla på nya avsnittet av Game of thrones, tjao!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback