Veckans köp!

Dags att uppdatera mig lite. Jag har påbörjat min VFU nu som kommer att pågå fram till sommaruppehållet, kul!. Både barnen och arbetslaget kände igen mig på fritidshemmet som jag har VFU:n på och det är så kul att få göra något praktiskt för en gång skull.
 
Sedan har jag fått in en ny soffa i lägenheten som är otroligt skön att sitta i. Det är en divansoffa som många får plats i och det är en stor skillnad mot den gamla soffan som bara var för två personer. Här uppe i Umeå har det också nyligen dykt upp nya klädaffärer så jag har varit på stan och kikat i några av dom och även kollat in den nya vårkollektionen och hittat ett par nya plagg. Topparna och byxorna är från BIKBOK och skjortan är från H&M.
 
                           179:-                                                149:-                                                   199:-
                                   199:-                                                                             199:- (styck)
 

 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback