Neonpartyt

Jag måste nog säga att neonfesten var det mest minnesvärda födelsedagsfesten hittils. Hela lägenheten var utsmyckad för det specifika gröna neon partyt och allt var så himla snyggt gjort och jag upplevde det med riktigt härligt folk. Vardagsrummet lös i UV-ljus meda resten av rummen lös i grönt ljus, riktigt häftigt och fiffigt. Det tråkiga är att jag bara tog kort på vardagsrummet en enstaka gång när folk började komma, och jag tog inga bilder senare. Så tyvärr har jag inga bilder på de gröna rummen osv. Jag tog inte ens någon bild på mig själv med UV-klänningen på! Jag måste alltå ha haft det så grymt kul att jag glömt det! och jag hoppas att födelsedagsbarnet blev lika nöjd med festen och med alla schyssta presenter!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback