Godkväll!

Jag har precis trampat klart på min crosstrainer som visar 4.6 kilometer. Rätt nöjd men jag brukar ligga vid 6 vanligtvis när ja trampat i 30min. Ah well, strunt samma, vissa dagar är sämre än det andra så är det bara. Sen är jag så glad över att få komma ner till Stockholm nu på torsdag och träffa familjen. Det var så himla länge sen och jag kommer att stanna över påskhelgen. Här i Umeå är det slask och snö så jag hoppas på att få lite mer sol och vårväder när jag kommer ner till Stockholm.
 
Dessutom är det Tonys och min årsdag idag. Tre år har det gått nu sen jag och han blev tillsammans <3 När jag kom hem idag från VFU:n blev jag överraskad med en Michael Kors parfym och den luktar så gott. Själv har jag inte köpt något alls men jag funderar på att bjuda på middag ute på stan imorgon, jag kom hem så sent och jag har haft arbeten att göra så det har inte funnits tid. Jag funderar även på att bjuda och testa Froyo (frozen yoghurt glass) när vi är på stan som finns i en gullig bar och som har en massa olika varianter av topping. Nej, jag har aldrig testat frozen yoghurt men det ska ändras!
 
 
 


Say whaat, ska du komma ner hit?? :O Vi måste seeees!!!!! Saknat dig tant! :D Och vädret här nere är inget och hurra över, solen och värmen har försvunnit och ersatts med regn. :( Grattis på eran årsdag. <3

2015-04-01 // 00:52:49

Tack :* Såklart vi måste ses! Är ett måste varje gång jag är i Sthlm;) hoppas det blir bättre väder när jag kommer ner då, här är det kyligt och en massa snöö

2015-04-01 // 07:31:56

Hej på dig! Har följt din blogg ett tag nu tillsammans med mina vänner och det är väldigt kul att läsa om vad du gör på dagarna :) Vore jätte roligt om du började blogga igen då det var ett tag sen!
Ett tips och något som vore roligt skulle vara om du lägger upp lite mer bilder på dig själv, ett jätte bra sätt att fylla ut bloggen också :) Då du verkar vara intresserad av kläder så vore det perfekt att visa upp dessa på så sätt :)

Svar: Tack för denna väckarklocka! absolut, jag ska ta i kragen och börja skriva igen. Som sagt har det hänt en hel del och det finns massor att berätta. Tack för tipset! det ska jag tänka på : )
Amanda Andersson

2015-04-16 // 09:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback