Bubbel & Bubbler

Igår var jag på homeparty med fokus på erotik leksaker och annat skojs från Himmelriket. Det var en tjejkväll med klassens pinglor och det blev himla underhållande och spännande. Det köptes en hel del under kvällen och det bjöds på hemmagjorda gottigheter och en massa bubbel. Helskön och lyckad kväll!
 
Jag har även beställt två vårjackor från Bubbleroom.se som jag blivit smått förälskad i. Jag kunde helt enkelt inte bestämma mig vilken färg jag vill ha på en viss jackmodell så mitt beslut blev att skicka hem båda färgerna för att testa och sen blir det att skicka tillbaka den ena. Jackan kostar 559:-
 
Jackan blir antingen mörk blå eller grön. En blå jacka för mig är neutralt som passar till det mesta och det är ett säkert kort som jag vet funkar. En grön jacka är lite mer varm och roligare färg och som är helsnyggt på personer med mörk eller naturligt solbränd hud. Jag själv kan inte bli brun pga att jag är rödhårig, utan ljus hy är vad jag har året runt, om jag inte blir röd av solen. Jag lutar åt att köpa den gröna jackan men jag är osäker på om det ser bra ut på mig som har ljus hy, men men, det får vi se när jackan kommer!
 
 
 
 
 
       
 
 
 
 
 


så kul att du kom amanda <3 kvällen blev riktigt lyckad :D

Svar: Stor tack till dig Jenny som skapade tjejkvällen och bakade och Jessica som hjälpte till att göra homepartyt så mysigt. Det var riktigt lyckat och jag hoppas på flera vimsiga och festliga dagar hos dig :*
Amanda Andersson

2015-04-25 // 17:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback