Bekväm fredag

Äntligen, äntligen, äntligen har jag fått tillbaka den hemska utvecklingpsykologi tentan. Tydligen var det fel på hemsidan där alla betyg samlas så en ansvarig personal fick gå in manuellt och regestrera betyget. Jag fick betyget G men det bryr jag mig inte om längre för Äntligen är den borta.
 
Idag har jag haft en bra dag på VFU:n där vi har spelat kex bingo och ätit pannkakor som mellanmål. En rolig och lekfull dag med barnen och som man inte vill gå hem från. Men som planerat blev jag hämtad av Jenny med bil när jag sluta för att hämta en Tv-bänk som jag köpt begagnat. Mitt ex kommer nämnligen flytta om två månader och kommer att ta med sig sådant som är hans, och en av dessa är just Tv-bänken. Så nu har jag fått hem en egen Tv-bänk för 100 lappen och det är så otoligt fint av Jenny att hjälpa till. Tack kära du <3 Min Subwoofer utsmyckar redan bänken och det kommer säkert att se jättebra ut när jag tar dit alla konsoller, spel, själva Tv:n och lite ljus m.m. Nöjd.
 
Sedan har jag för några dagar sen köpt en cykel, vilket är ett "måste" om man bor i umeå, har jag fått höra. Så det har jag införskaffat mig men cykeln behöver dock pumpas och cykelstödet behöver skruvas åt, men för 250 :- är det helt värt mödan.
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback