Kära Stockholm

För ett tag sen åkte jag ner till Stockholm och träffade bästa vännerna och många utav släkten. Då fick jag även träffa på nya familjemedlemmen Bruce som är några månader gammal, otroligt söt liten klump. Dock är Bruces mamman en rottis/boxer och pappan en old english bulldogg så vi får får väl se hur den lilla sockerboosten växer upp att bli. Raserna är inte så vackra enligt mig, Men kamphundar är ändå rätt så häftiga.
 
Under träffen med Bruce blev jag och min brorsa och min mor bjudna på en underbar gryta med vin och andra festligheter, en underbar och trevlig dag i Stockholms läns trakterna. Nu glömde jag att nämna Zimba som ligger bredvid Bruce och sura Mysan som inte ville va med på bild! De är såklart också söta fast i en större klumpformat.
 
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback